«از سرنوشت» و «زندگی پس از زندگی»؛ ترین‌های تلوبیون در رمضان ۱۴۰۱

پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ماه رمضان ۱۴۰۱ تلویزیون در آرشیو اینترنتی اعلام شد و بر اساس آمار تلوبیون، فصل چهارم سریال «از سرنوشت» شبکه دو سیما موفق شد بیشترین سهم تماشای آنلاین را در میان برنامه‌ها از آن خود کند.

در میان سریال‌های رمضانی تلویزیون، ۲۸ قسمتِ نخستِ فصل چهارم سریال از سرنوشت با ۱۰,۸۴۴,۳۸۸ بازدید (تا روز عید فطر) در رتبه نخست قرار گرفت. هر قسمت از این سریال که از شبکه دو سیما پخش شد، به طور میانگین ۳۸۷ هزار مرتبه بازدید داشت. همچنین قسمت اول سریال از سرنوشت که در نخستین روز ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد، با ۷۵۰ هزار بازدید، رکورددار تماشای یک قسمت از یک سریال در این ایام شد.
فصل چهارم سریال از سرنوشت در ۴۸ قسمت ساخته شده و پخش آن تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

سریال نجلا، دومین سریال پربازدید ماه رمضان

۲۵ قسمت از فصل دوم سریال نجلا (پخش شده در ماه رمضان) با ۶,۳۹۵,۳۵۵ بازدید دومین سریال محبوب کاربران تلوبیون در این ایام شد. هر قسمت از این سریال که از شبکه سه سیما پخش شد، به طور میانگین ۲۵۰ هزار مرتبه بازدید داشت. این سریال از نخستین روز سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه سه رفت و بعد از ۳۶ قسمت مجموعاً به ۸,۹۲۹,۵۳۲ بازدید رسید.

سریال خوشنام هم با ۴,۸۵۱,۳۶۵ بازدید در ماه رمضان، سومین سریال پرمخاطب کاربران تلوبیون در این ایام شد. ۲۴ قسمت از این سریال از شبکه یک سیما پخش شد و هر قسمت آن به طور میانگین ۲۰۲ هزار بازدید داشت. پخش این سریال ۳۲ قسمتی همچنان ادامه دارد.

سریال شبکه پنج سیما، «مسافران شهر» هم در ایام ماه رمضان هر شب روی آنتن رفت و بعد از ۲۴ قسمت به ۱,۳۸۰,۴۳۸ بازدید رسید. هر قسمت از این سریال ۵۷ هزار مرتبه بازدید در بازپخش آنلاین داشت.سریال جلال هم در ۱۵ قسمت از شبکه افق پخش شد و به ۲۵,۳۵۳ بازدید رسید.

رکوردشکنی «زندگی پس از زندگی» در تلوبیون

در میان برنامه‌های تلویزیونی ویژه‌ی ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱، برنامه «زندگی پس از زندگی» برای دومین سال متوالی رکورددار پربازدیدترین برنامه غیرنمایشی تلوبیون در این ایام شد. قسمت‌های اصلی این برنامه ۵,۲۹۲,۸۱۶ مرتبه و کلیپ‌های برگزیده‌ی آن ۳,۴۶۰,۳۶۶ مرتبه تماشا شدند. مجموع بازدید این برنامه به ۸,۷۵۳,۱۸۲ مرتبه تماشا رسید.

قسمت پخش شده‌ی «زندگی پس از زندگی» در دوم اردیبهشت با ۹۸۰,۴۱۵ مرتبه تماشا، پربازدیدترین ویدئوی آرشیو برنامه‌های تلویزیون در تلوبیون (از ابتدای سال ۱۴۰۱) شده است.

«در پناه عشق» شبکه دو سیما با ۳۲,۴۶۱ بازدید قسمت‌های اصلی و ۱۱۵,۸۲۱ بازدید کلیپ‌های برگزیده؛ و «ماهِ ماه» ویژه‌برنامه شبکه سلامت سیما، با ۱۵,۳۶۹ بازدیدِ قسمت‌های اصلی و ۱۹۳,۹۵۹ بازدید کلیپ‌های برگزیده از دیگر برنامه‌های پرمخاطب تلوبیون در این ایام بودند.

در میان برنامه‌های ویژه سحرگاهیِ ماه مبارک رمضان، «ماه طلایی» شبکه پویا با ۱۳۴,۵۸۶ مرتبه تماشا برای قسمت‌های اصلی در رتبه نخست قرار گرفت. «ماه من» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه سه سیما با ۵۲,۵۵۸ بازدید قسمت‌های اصلی و ۲۴۳,۶۷۹ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه دوم و «ماه خدا» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه یک سیما با ۲۶,۶۷۳ بازدید قسمت‌های اصلی و ۱۶۶,۸۱۶ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه سوم قرار گرفتند.«وقت سحر» ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه افق نیز با آمار ۱۹,۱۲۱ مرتبه تماشا برای قسمت‌های اصلی و ۱۰۱,۰۰۲ مرتبه تماشا برای کلیپ‌های برگزیده در رتبه چهارم قرار گرفت.

در میان برنامه‌های ویژه افطار نیز برنامه «دعوت» که از شبکه یک سیما پخش شد، با ۳۴۷,۱۵۷ مرتبه تماشا در قسمت‌های اصلی در رتبه نخست قرار گرفت. کلیپ‌های برگزیده این برنامه ۱,۴۶۰,۱۹۲ بازدید کسب کرد و در مجموع به آمار ۱,۸۰۷,۳۴۹ مرتبه تماشا رسید.

«مثل ماه» ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما با ۸۳,۸۲۸ بازدید قسمت‌های اصلی و ۳۸۶,۰۴۹ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه دوم و «هیوا» ویژه برنامه افطار شبکه پنج با ۲۸,۴۹۴ بازدید قسمت‌های اصلی و ۱۰۸,۲۲۱ بازدید کلیپ‌های برگزیده در رتبه سوم قرار گرفت.

«آدم‌های خوب شهر» ویژه‌برنامه افطار شبکه دو نیز به آمار ۱۳,۳۰۶ مرتبه تماشا برای قسمت‌های اصلی و ۱۲۶,۷۵۴ مرتبه تماشا برای کلیپ‌های برگزیده رسید و چهارم شد.

تلوبیون در شب‌های قدر میزبان ده‌هاهزار کاربر همزمان بود

یکی از رکورد‌های تلوبیون در ایام ماه رمضان، حضور همزمان کاربران در شب‌های قدر به منظور تماشای ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی از اماکن مذهبی و هیئات بود. در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰ هزار کاربر همزمان، در شب بیست‌ویکم ماه رمضان ۸۳ هزار کاربر همزمان و شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر ۸۷ هزار کاربر همزمان ویژه‌های برنامه‌های شبکه‌های سراسری رادیویی و تلویزیونی را به صورت آنلاین تماشا کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا